August 20, 2009

Lifetime Respect

လူတုိင္းလုိလုိ ကိုယ့္ရဲ.မိသားစု၊ ခ်စ္သူရည္းစား နဲ. တသက္လံုးအျမဲအတူေနခ်င္ႀကတာ ဓမၼတာပါ၊။ အခုလို ေန.စဥ္လူ.ေလာကႀကီးထဲမွာက်င္လည္ေနႏိုင္တာလည္း ကိုယ့္ရဲ. မိသားစု၊ ခ်စ္သူရည္းစားေတြ က အနားမွာရွိေနလုိေေပါ့တဲ.။ ဒါ.ေႀကာင့္ တစ္သက္လံုးအျမဲအတူေနေပးပါဆိုတာကို ေျပာထားတဲ. ဂ်ပန္သီခ်င္းႏွစ္ပုဒ္(အမ်ိဳးသားရဲ.ဖြင့္ဟခ်က္နဲ.အမ်ိဳးသမီးရဲ. ေျဖႀကားခ်က္) ကို တင္ေပးလိုက္ပါတယ္။
ဒီသီခ်င္းရဲ. ထူးျခားမွဳက ဆုိလိုရင္းကုိ အလြယ္ကူဆံုးစကားလံုးေတြနဲ. တည့္တိုးေျပာထားတာပါပဲ။ဂ်ပန္ဘာသာေလ.လာလိုက္စား နားလည္တဲ.သူေတြအတြက္ နားလည္လြယ္ျပီး ဆိုလို.ေကာင္းမယ့္ သီခ်င္းေတြလို.ထင္ပါတယ္။ နားေထာင္ႀကည့္ပါ။ သီခ်င္းစာသားကိုလည္း ဂ်ပန္လိုအတိုင္းထည့္ေပးလုိက္ပါတယ္။

သီဆိုသူေတြကေတာ့ အမ်ိဳးသမီးဘက္မွေျဖႀကားခ်က္ကို RSP 「REAL STREET PROJECT」အဖဲြ.သားမ်ားက ၂၀၀၇ခုႏွစ္မွာ သီဆိုျပီး၊ အမ်ိဳးသားရဲ.ဖြင့္ဟခ်က္ကိုေတာ့ မစ္ကီ၊ ဒိုးစံ (MIKI Dosan) က၂၀၀၁ခုႏွစ္မွာ  သီဆိုခဲ့ပါတယ္။ သီခ်င္းေခါင္းစဥ္က 『Lifetime Respect 』ပါ။ ဆယ္စုႏွစ္ခ်ီျပီး လူေတြရဲ့ ႏွလံုးသားကိုဖမ္းစားႏိုင္တဲ. သီခ်င္းထဲက စာသားေလးကေတာ့ “ တသက္လံုး အတူေနေပးရမယ္ေနာ္”တဲ့။
Lifetime Respect ( အမ်ိဳးသမီးရဲ. ေျဖႀကားခ်က္)

もう愛が溢れてしょうがないあんたと生涯を共にしたいねん
別に何もかもが理想じゃないけどずっと一緒にいたいねん
(hear whe mi say)

一生一緒にいてくれや
嬉しいよあたしを選んでくれて
愛を持って俺を見てくれや
もちろん今のあたしにとっちゃあなたが全て
一生一緒にいてくれや
どっちかが死ぬまで一緒にいたい
ちゃんと俺を愛してくれや
うんめちゃめちゃ愛したい

いつもあんたちょっと仕事しすぎ
たまにあたしのこともっと気付き
けどあたしのそばでほっとするとき思う
あたしはあんたがほんとに好き
あんたは厳しいけど優しい
あんたと会えないときは悲しい
優しくされると震える魂
ずっと一緒に行こう幸せを探しに

一生一緒にいてくれや
嬉しいよあたしを選んでくれて
愛を持って俺を見てくれや
もちろん今のあたしにとっちゃあなたが全て
一生一緒にいてくれや
どっちかが死ぬまで一緒にいたい
ちゃんと俺を愛してくれや
うんめちゃめちゃ愛したい

あんたのいいところそれはいい心
かっこだけじゃないかっこいい男
責任感向上心熱いのがいい
もっと励ましたりおだてたい
あんたの子ども産んで育てたいBaby
見てよ幸せな家族の源になる
愛がここにあるから

あたしと一生一緒にいてほしい
そして上がったり落ちたりもひっくるめて
ありのまんまあたし見てほしい
だって愛し合いたいお互いの全て
一生一緒にいてほしい
けど甘ったれたいだけの関係ならいらない
ちゃんとあたしに愛さしてほしい
あたしを信じなさい

あんたがもしヘコんでも寝込んでも
あたしが支えるよ守ってあげるよ
すでに今までにいっぱいもらった喜びのお返ししたい
笑わせてくれたり褒めてくれたり
ありがとうって心こめてくれたり
胸満たされて涙あふれる
きっとあんたと一緒なら頑張れるから

一生一緒にいてほしい
そして上がったり落ちたりもひっくるめて
ありのまんまあたし見てほしい
だって愛し合いたいお互いの全て
一生一緒にいてほしい
けど甘ったれたいだけの関係ならいらない
ちゃんとあたしに愛さしてほしい
あたしを信じなさい

今の気持ち子どもや孫に伝えたい
二人の両親にも感謝伝えたい
幸せな気持ち歌いたい
一生懸命あなたを支えたいよ Woh
明日も明後日も
そばにいて泣いたり笑ってよ
そして一生一緒にいてください
Respect for all lifetime

一生一緒にいてくれや
嬉しいよあたしを選んでくれて
愛を持って俺を見てくれや
もちろん今のあたしにとっちゃあなたが全て
一生一緒にいてくれや
どっちかが死ぬまで一緒にいたい
ちゃんと俺を愛してくれや
めっちゃ愛したいから

一生一緒にいてほしい
そして上がったり落ちたりもひっくるめて
ありのまんまあたし見てほしい
だって愛し合いたいお互いの全て
一生一緒にいてほしい
けど甘ったれたいだけの関係ならいらない
愛さしてほしい
あたしを信じなさい

もう愛が溢れてしょうがないあんたと生涯を共にしたいねん
別に何もかもが理想じゃないけどずっと一緒にいたいねん

尊敬できるあんたのそばで成長したいねん

Lifetime Respect ( အမ်ိဳးသားရဲ. ဖြင့္ဟခ်က္)
ええかげんそうな俺でもしょーもない裏切りとかは嫌いねん
尊敬しあえる相手と共に成長したいねん

(hear whe mi say)

一生一緒にいてくれや みてくれや才能も全部含めて
愛を持って俺を見てくれや 今の俺にとっちゃお前が全て
一生一緒にいてくれや ひねくれや意地っ張りなんかいらない
ちゃんと俺を愛してくれや 俺を信じなさい

いつのまにか本気になった俺は お前の優しさ強さに惚れた
お前だけは手放しちゃいけない と思えた 今は湧いてくる愛おしさに溺れたい
歌うで大切な人へ 幸せになりたいんなら任しとけ
俺の夢と胸ん中はバラ色で 溢れるのはお前の笑い声

一生一緒にいてくれや みてくれや才能も全部含めて
愛を持って俺を見てくれや 今の俺にとっちゃお前が全て
一生一緒にいてくれや ひねくれや意地っ張りなんかいらない
ちゃんと俺を愛してくれや 俺を信じなさい

一キロやせたと喜んでる 笑いながら一人で転んでる
俺のそば寝転んでる お前の顔見て俺は息を飲んでる
結婚なんて ほんまに分からん けど欲しいお前との赤ちゃんBaby
こんな気分が運命って気がすんねん 大事にすんで だから

一生一緒にいてくれや 上がったり落ちたりもひっくるめて
ありのまんま俺を見てくれや 愛し合いたいお互いの全て
一生一緒にいてくれや 甘ったれたいだけの関係ならいらない
ちゃんと俺に愛さしてくれや 俺を信じなさい

お前がもしも ボケた時も 俺が最後まで介護するで心配ないぞ
限りある人生にいっぱい 楽しい時間をお前と生きたい
一緒に料理したり 映画見たり 愛のあるSEXに精ぇだしたり
何があるかこの先わからへん けどお前を絶対 離さへん マジで

一生一緒にいてくれや 上がったり落ちたりもひっくるめて
ありのまんま俺を見てくれや 愛し合いたいお互いの全て
一生一緒にいてくれや 甘ったれたいだけの関係ならいらない
ちゃんと俺に愛さしてくれや 俺を信じなさい

俺はきっとずっとお前を待ってた 誰も信じられなくなってた
俺の特別な一人になってや きっと一丁前の男になってやるWoh
仕事も遊びも つらい時もまた楽な時も 一緒に泣いて笑いたい
Respect for all lifetime

一生一緒にいてくれや みてくれや才能も全部含めて
愛を持って俺を見てくれや 今の俺にとっちゃお前が全て
一生一緒にいてくれや ひねくれや意地っ張りなんかいらない
ちゃんと俺を愛してくれや 俺を信じなさい

(come again)

一生一緒にいてくれや 上がったり落ちたりもひっくるめて
ありのまんま俺を見てくれや 愛し合いたいお互いの全て
一生一緒にいてくれや 甘ったれたいだけの関係ならいらない
ちゃんと俺に愛さしてくれや 俺を信じなさい

ええかげんそうな俺でもしょーもない裏切りとかは嫌いねん
尊敬しあえる相手と 共に成長したいねん

Lifetime Respect (အမ်ိဳးသမီး version)

Lifetime Respect (အမ်ိဳးသား version)

No comments: